Withering
♥ hearts
Tuesday 11 December 2012,06:38
The Cekna

Wah macam vogue sangat je nama The Cekna tu.Padahal hampeh hahaha.Masing-masing otak gila kuasa 16 :p Actually,takde kena mengena dengan story mak jemah kali ni. K merepekk. Annyeong! Rasa macam tak percaya yang aku ini salah seorang Kpop lovers. Kesian monster,semua penuh dengan korea.Well,i'm Jarea. Jawa + Korea.Btw,jawa kah aku?Hmm sikit hahah.Sekarang,ramai jejaka-jejaka Korea dah jadi aku punya scandal.Yang latest,Im Jaebum.Alahhh dia group JJ Project yang nyanyi lagu Everybody shake it and shake it for me tu.Tajuk lagu tu Bounce.Mana aku kenal dia ni? Oyeahh ni yang buat aku rasa bersemangat.Ahakss ahakss.Siapa pernah tengok The Romantic & Idol dia tau lah :p Muahaha.Seriously,this guy aaahhhh comel gila.Bukan je comel tau,dia sweet.Lagi-lagi masa dia date dengan Jei.Achoiiii ni dah senyum sumbing dah ni.Parah dah ni.Haaaihhhh~


Tumblr_m685ynctdr1rwbeqio1_500_large


ehem,childish sungguh scandal aku sorang ni. Ahaksssssss :p Okbye